Sunday 3 June 2012

3 Video Dihasilkan Dalam 1 Hari!

Assalamualaikum pembaca yang sedang membaca artikel kali ini. Kali ini saya menulis dalam Bahasa Melayu kerana kebanyakan artikel-artikel di dalam blog ini hanya dikongsi pada rakan-rakan saya di Malaysia sahaja. Pembaca dari luar Malaysia biasanya jarang-jarang melawat blog ini. Di sini juga saya ingin menyampaikan 1 pengumuman bahawa saya akan mengurangkan artikel-artikel berkaitan godaman ataupun lebih dikenali sebagai hacking. Ini kerana saya mula mengurangkan pembabitan dalam bidang tersebut.


Jika anda perasan saya ada keluarkan artikel mengenai godaman selepas artikel ini, ia diambil dari sumber-sumber yang dipercayai iaitu dari blog rakan-rakan Facebook saya. Tanpa berleter panjang lagi, sila tonton video-video di bawah. Sila berikan sedikit komen dan Subscribe!, hehehe. :P

Cubaan pertama dalam menghasilkan video berkonsep alam semesta.

HUD ala-ala Ironman, tetapi versi on-screen.

Logo Felonz Studios, bukan versi tetap kerana masih dalam proses pembikinan.

Itu sahaja yang dapat disajikan kepada anda semua. Sekali lagi terima kasih kerana sudi singgah di blog yang masih baru ini. Sekian. :)

4 comments:

  1. Salam bro , mana dapat trapcode ? Yang free ke berbayar tu ? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam.. download dari torrent je, hehehe.. pirate ler.. :P

      Delete
    2. Ohh , bole ajar nak cari dekat mana ? Aku dapat trapcode cs3 tapi suma hampehh . Nak tawu jugak mane dapat trapconde yang lawa lawa tu . Hehehe , bole ke ?

      Delete
    3. trapcode yg mcm mne 2?.. kurg jelas, huhuhu.. trapcode particular ke?.. optical flares ke?..

      Delete